Vi har registreret 10.000 løste sager for Asetek

Vi supporterer erhvervskunder og har åbent på mail og telefon mellem kl. 08.00 til kl. 16.00 på hverdage (fredag fra kl. 08.00 til kl. 15.30).
Efter normal åbningstid overtager vores vagtteam, som står klar året rundt.

Fejl og spørgsmål kan indrapporteres ved at sende en mail til vores IT-support på: support@itsit.dk

Alternativt kan vi kontaktes på telefonen, hvor vores team sidder klar til at tage imod opkald.

Support telefon: +45 70 250 740

Henvendelser udenfor almindelig arbejdstid vil blive omstillet til vores vagttelefon. Denne kan benyttes ved forretnings-, eller driftskritiske nedbrud på systemet.

75% af de sager vi modtager bliver løst indenfor 8 arbejdstimer og 95% af sagerne bliver løst indenfor 24 arbejdstimer efter modtagelse.

 

SUPPORT

+45 70 250 740

10.000 løste sager for Asetek

Vores Support har registreret, at vi igennem vores årelange samarbejde med Asetek har løst 10.000 IT-sager sammen. 

... men hvad betyder det egentlig?

Det betyder, at vores Support-team har modtaget 10.000 henvendelse fra Asetek, enten telefonisk eller via email. Henvendelserne kommer fra Asetek's medarbejdere, når de har haft brug for hjælp til deres IT.

Når vores Support modtager en henvendelse, bliver den  oprettet og registreret som en sag i vores interne system.

På den måde kan vores Support-team holde et overblik over det samlede antal henvendelser fra hver kunde, og sørge for at henvendelserne følges helt til dørs.

Derfor skal det gode samarbejde fejres

Vores dygtige Support-team sidder dagligt med et stort ansvar, da de sørger for, at vores kunder får rettidig og kyndig hjælp til deres IT. 

Tryghed og nærvær er to af vores kerneværdier, og derfor sætter vi stor pris på, at Asetek trygt henvender sig til os, så snart de har brug for det. 

Vi var derfor slet ikke i tvivl om, at vi sammen med Asetek skulle fejre vores gode samarbejde, så snart vi rundede de 10.000 løste sager. 

Den 29/9 besøgte vi Asetek med to store lagkager og en masse af vores IT-lykketrolde. På den måde kunne vi se hinanden i øjnene, og sige tak til Asetek for at benytte vores Support.

Det var en rigtig god dag, fordi det var vigtigt for os at fejre de mange løste IT-sager. De bevidner nemlig om, at vi er handlekraftige og effektive når vores kunder henvender sig til vores Support, og at de gode kunderelationer fører til mangeårige og trygge samarbejder. 

 

 

Nyheder

Mandag. februar 2024

Event den 7. marts 2024 - AI i hverdagen

Hvad er AI - og hvordan fungerer det egentlig? Hvad betyder udviklingen af AI for dig og din virksomhed - og hvordan kan d ...

LÆS MERE

Fredag. januar 2024

Tre IT-tendenser vi forventer i 2024

Vi har kigget i krystalkuglen for at forudse tre IT-tendenser i 2024 - og særligt AI og IT-sikkerhed er væsentlige emner i ...

LÆS MERE

Onsdag. januar 2024

Det kan du forvente af Microsoft Copilot

Har du hørt om Microsoft 365 Copilot? Det er en helt ny AI-teknologi fra Microsoft, som er skabt til at gøre dine arbejdsg ...

LÆS MERE

Fredag. december 2023

Her får du 4 gode råd til sikre passwords

Bruger du det samme password igen og igen? Så har vi en dårlig nyhed til dig... du kan nemlig være i særlig stor fare for ...

LÆS MERE

Mandag. oktober 2023

Sådan undgår du phishing-fælden

Det kan være udfordrende at gennemskue phishing. Med vores gode råd er du godt klædt på til at navigere sikkert igennem di ...

LÆS MERE

Fredag. september 2023

it’s IT får prisen Succesvirksomhed 2023!

Fredag d. 29/09 2023 var en god dag for alle ITS’ere. Vi fik nemlig overrakt prisen Succesvirksomhed 2023!

LÆS MERE